Ge mig vår...

Jag är så himla less på all snö och slask nu.. Det har legat sedan 9:e November, det är inte okej!!
Jag vill ha vår, kunna börja klä sig i lite tunnare kläder och njuta av den underbara vårsolen. Men tydligen den 3:e mars ska våren vara här enligt min Svenska lärare? För då ska de bli 7 dagar i sträck med + grader , tydligen då kan man säga att det är vår.

Alla<3dag imorgon, vad tycker ni om de egentligen??
Alltså, mina personliga åsikter är att de är en dag då affärerna ska tjäna mer, men ni som då säger men jul då? Det är en annan sak...Jag menar varför ha en speciell dag bara för att visa ens nära och kära vad dom betyder för en. Det kan man väl visa dom varje dag? Aja , mina åsikter i alla fall så får ni tycka vad ni vill...;)

Tv4 nyheterna kl 10 är förövrigt vädligt störande....:)

Hoppas ni haft en bra helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0