Ännu en rengnig dag

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Hur killar tänker ibland, varför bananer är böjda, varför det inte kan va fint väder!
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet Min mobil, vanlig telefon, massa dataspel
Tre saker jag gör just nu: Skriver med folk på msn, lyssnar på muskik och försöker fixa till min blogg :)
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Träffa morfar, åka jorden runt, och bara leva livet
Tre saker jag kan: baka, laga mat, vara charmig ;)
Tre saker jag inte kan: måla, sjunga,
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Va dig själv, ändra inte stil m.m pga kille / tjej va dig själv
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Webb design,
Tre favoriträtter: Kycklingspett med jordnötsås, ris & sallad, grillat fläskfilé med potatisgratäng, och en god sallad går alltid ner en varm sommardag :)



Måste säga att det är riktigt svårt att komma på saker som handlar om sig själv..
Ibland tycker ja man tänker så mycket vad man vill lära sig m.m men när man väl sitter o gör ett sånt test så kommer man inte på nått, de är väl typsikt! :p

Apropå hur killar tänker, förstår ja mig verkligen inte på dom ibland. Tror de finns många tjejer där ute som håller med mig om det. Killar varför göra allt så komplicerat ? Blir ju bara svårare och jobbigare för er själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0