Att så lite snö kan förstöra så mycket..

Jag hatar rent ut sagt snö just nu.. Har kommit nog 10 cm bara inatt och mer ska komma dom har tydligen gått ut med en klass 2 varning nu med sa mammsen.. Så det kan bli att hela min kväll blir förstörd , vill ut med vännerna men jobbigt när man bor mitt på landet och ingen vill köra ut och när de snööar med.Ghaa, va jobbigt.. Vill ha jobb och kunna flytta härifrån :( ..

Så lär nog bli en LUGN kväll för mig ikväll, kolla på let´s dance , sedan vet jag inte om det kommer någon annan bra fredags film på tv:n idag heller.. Men märker vi väl då.


Nu ska jag iallafall ta ut två hundar, en som verkligen älskar snö och det är min lilla sötnos till hund.. Sedan mammas som hatar snö och man måste tvinga ut nästan..

Kanske en kopp varm chocklad sedan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0