Beroende

facebook spelen , eller ska kanske säga spelet har gjort mig beroende av det jävla spelet alltså.. Varje gång ja sitter vid datorn så är det på och jag kommer ju ingen vart på det heller.. Det gäller att få så mycket poäng o få bort så många block som möjligt, ja jag vet det låter ur tråkigt och det är det också men dom spelen är fan farliga som sagt att börja spela! :o

Nu har man kollat på melodifestivalen.. Det va inte så bra artister med denna gången tycker jag inte. Men jag tycker bara melodifestivalen har blivit allt tråkigare och tråkigare med åren faktiskt om jag ska vara ärlig.. :s
Finns säkert nån jävel som håller med mig om det med.. Haha , kan man hoppas iallafall ;)...

hmm, ja jag känner att ja har mindre och mindre att skriva här. Men är iallafall stolt eller stolt o stolt men iallafall är ja nått att ja ändå har hållt " igång " så länge nu med bloggandet.. :)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0