Första semmmmlaaan

Nu har man nyss ätit en hembakad semla, alltid lika goda när mammsen gör dom.. Har en liten specialare eftersom ja inte gillar mandelmassa så har jag med vanilj i istället! HUR GOTT SOM HELST! Nästan som en vanilj bulle :)

Och har blivit besatt av ett spel på Facebook som heter nått i stil med cube crash dom spelen är fan farliga ibland man blir ju nästan spel beroende ju!..

Snöööar gör det fortfarande och skulle komma upp till en 10 cm under kvällen / natten... Alltså snö har man i NORRLAND inte här nere. Det ska bli dags för våren här nu.. Då man kan ha mindre kläder på sig , halv lagom varma dagar , man kan börja sitta på utecaféerna och bara ha en filt om sig.. Åhh finns så mycket man saknar med våren alltså så det är sjukt! :(

Resten av kvällen händer väl de inte så mycket, musik, msn och kanske en varm ducsh? Ja det hade ju inte varit fel iallafall kan ja ju tala om.
Spelade även kort med min kära syster förut och jag spöade henne totalt måste jag säga.. Visste inte att hon är en sådan dålig förlorare ( jag brukar annars alltid förlora emot henne ) rätt kul iallafall och se när hon slutar spelet när hon vet att jag kommer vinna... :D

Börjar redan bli rätt trött på bloggandet men förösker hålla uppe för de är ju ändå NÅGRA som läser den! ;)

En bild på mig ifrån HÅSTENS SOMMARCAMPING! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0