Gott och blandat

Har absolut inte gjort nått idag förutom.. Bakat, tatt disken, tvätten och nu väntar bara dammsugningen.
Känner mig som en riktigt hemmafru nästan! Haha ;)

Jag och killen bestämde att vi inte skulle va med varandra denna helgen för vi har varit med varandra i stot sätt alla helger i nästan 2 månader tror jag! Det är ju även bra att vara ifrån varandra lite...FAST saknar han som fan :(

Men iallafall har lite tid åt vännerna nu med, Johanna ville att ja skulle med dom ut imorgon och tror det blir det. Ska dock inte dricka nått eller kanske en cider eller nått? Vi får väl se vart kvällen tar en! Men kan nog bli skoj blir 3 kockar som vanligt isåfall! :)

På måndag tatuerar jag mig även! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0