Onsdag



Kom nyss ifrån tandläkaren, fått världens grinigaste tandläkare alltså... Ska byta med en gång, hon va verkligen inte trevlig. Gick iallafall sådär , hade ett hål :( buhuh jag som ogillar att va hos tandläkaren alltså!
Sedan en annan sak som ja inte fattat mig på varför ställer dom 10 000 frågor när dom håller på att ha massa saker i ens mun ? Hur kan dom tänka sig att dom ska få ett svar? Menar de är inte direkt lätt att skapa värsta samtalet när man har massa metall saker i munnen.. Lite komiskt faktiskt..

Och förresten har uppdaterat Mozilla Firefox nu med så nu kan ja ha massa olika fina mönster, tänk er nästan som den nya msn som man kan ha olika " teman " :) jätte fräscht :D

Laga mat snart så pappa har nylagad mat på bordet när han kommer hem efter jobbet! ;) Inte alla pappor som har de inte av sin dotter tror jag! ;)
Blir fläskfilé , ris , sötsur sås och en jätte god sallad men lite nötter i ! =) KANON GOTT!

Så nu blir det att höja volymen till max och börja städa lite smått.

CIAO

Kommentarer
Postat av: M

HAHAHAH dem gör så med mig med! Huyrfan ska man kunan svara när man har grejer i käften..

2010-02-10 @ 17:34:23
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0