Tisdag igen och livet börjar gå åt rätt håll! :D

Wooho igår när jag kom hem hade jag fått ett brev ifrån AMS ska dit på fredag kl 10:15 för " information " som ja fattade de som! Om ja fattat allt rätt ska ja gå på en kurs i 8 veckor sedan praktik 3-6 veckor! Fatta va otroligt SKÖNT det skulle va om ja fattat de rätt? :D Slippa att gå hemma o dryga bara börjat tröttna på det riktigt riktigt mycket nu!

Imorgon ska ja till tandläkaren med , den 22:e ska ja tatuera mig! :D Blir äntligen av nu fick dock ringa själv till henne för hon hade helt glömt bort! :s Lite dålig stil tycker jag bara men men..

Våra katt är även dålig så vi ska åka till vetrinären imorgon o ta bort han! det är alltid lika JOBBIGT att ta bort ett djur han har varit med oss hela livet liksom :/ känns tungt!

Men nu ska ja ut med min hund!

OCH visst är hon sööt ? :D




Kommentarer
Postat av: olivia

:)

2010-02-09 @ 13:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0