Shopping

Kände mig bättre senare på dagen då hade min hemska huvudvärk släppt men är fort lite snuvig och hes..:(
Åkte med mamma till Göteborg och lämnade hennes väninna vid tåget.
Sedan gick vi in till Espresso house och tog varsin macka en jätte god med kyckling, och bacon sedan en väldigt god sås fick man till den.Sedan tog jag en islatte så himla gott och mamma tog nån vanlig kaffe..
Sedan gick vi in till en väskaffär och fick köpt mig en ny väska min andra är bara hur sleeeten som helst. Fick även köpt mig en liten söt plånbok med som jag också behövde ;)  blev även att ja köpte en ring, naglack ( ljusrosa med glitter i ) och ett " diadem" med små nitar skit snyggt om jag får säga det själv :)
Här kommer lite bilder ( inga bra eftersom jag tatt med min mobil som har en urkass camera :( )






Dagens klädsel :)






Kommentarer
Postat av: Helene

hihi, wooho! :D låter ju toppen! :)

kanske ska följa varandra? ;)

2010-02-23 @ 20:29:04
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0