Vad helgen hade att erbjuda! :)

Hej hej! :)


Nu har man kommit hem igen, åkte med min goding till Borås igår.. Ville inte lämna han på alla <3 dag..
Måste säga att helgen har varit riktigt bra på lödagen kom han till mig rätt tidigt sedan åkte vi en sväng till IKEA och han har fått hittat fina saker till lägenheten. Sedan åkte vi hem åt med min pappa och syster sedan kolla vi bara på melodifestivalen på kvällen och bara tog de lungt. Kanon mysigt. Frida skulle kommit med men blir en annan gång :)


På söndagen låg vi o slappa i sängen rätt länge sedan åt vi frukost och så började vi göra iording oss för vi skulle till IKEA igen för att kolla om lampan som han ville ha hade kommit in men de hade den inte sedan åkte vi även till BILTEMA och kikade sedan hem och tog de lungt vid tv:n.. :)

På eftermidagen åkte ja med han ner till Borås för ville som sagt inte lämna honom :$ Så vi gjorde taco gratäng på kvällen JÄTTE gott verkligen sedan kikade vi på wallander :)

Han överasskade mig även idag när han kom hem under lunchen, blev jätte glad även om han bara kom en stund!:D

Och nu sitter jag här hemma och ska snart ta nått enkelt att äta och sedan kanske sängen? Vore ju inte helt fel direkt!

Bilder på va ja fick av killen på alla <3 dag kommer imorgon! ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0