Väldigt längsedan man bloggade!

Oj, alltså ja känner nog inte att detta är min " typ " av grej att göra kanske därför de inte blivit mycket bloggande?
Men kanske man ska bättra sig på det , kan ju va rätt kul ibland när man har lusten! ;)

På de senaste har de väl inte hänt mycket kul , vänner, killen och datorn är de väl som sker runt om mig i livet just nu. Ska till AMS och kolla vad som gäller för att ta kurser. Vill så gärna gå en kurs i webbdesign , vore grymt kul att lära sig! :D

Idag har jag min syster och pappa varit på  Kungälvs pizzeria och ätit. Jätte gott där, så de kan ja rekomendera ;) Imorgon ska vi till U-hamn pappas brors fru har en utställning på museumet där så lovade att hänga med och kolla va även längsedan man träffade dom med. Efter åker jag till killen och är där tills söndag super mysigt <3

Jo, när man bara går hemma blir de lätt att man fördriver tiden lite så kom på en go kall dryck! ;)



  • Kolsyrat vatten
  • Isbitar
  • Skivor av apensin & citron
  • Frysta jordgubbar
* Låt gärna stå nån min tillsammans kraftigare smak då!
Man kan även ha cider istället för kolsyrat vatten.


Här kommer även en rätt ny bild på mig ;)..

Hoppas ni alla får en bra fredag =D
Ni kommer säkert höra ifrån mig mer i forsättningen! ;) CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0