Visst är de skönt med fredag?

Ja det tycker jag iallafall! :D och de är nog många som håller med mig om det!
Lite ledighet är ju aldrig fel! ;)

Ikväll ska ja och Frida på bio kommer bli kul att träffa henne igen va ett bra tagsedan nu. Tyvärr..
Men vi ska kolla på Valentine´s day verkar vara en rätt bra film så vi får väl se efter om den blev godkänd!

Fikade med min syster i Kungälv efter mitt informations möte va slut.
Verkar riktigt riktigt bra så hoppas på att man kan få en plats där! För vore verkligen något för mig som bygger upp mer kunskap eftersom ja inte har någon direkt " arbets erfarenhet " så det kommer nog bli kanon! :D
Hann med att shoppa lite med, ett par riktigt snygga trosor på LINDEX har lika dana men svarta men man kan inte motstå! (A)
Ja va även uppe hos tandläkaren och bokade två tider , skönt att ha de gjort!
Nu är de bara 10 dagar kvar tills ja tatuerar mig! Woooho











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0