Daags för fredags mys! :)

Ojoj, jag är i full gång! =) dammsugit, bakar semlor och gått ut och gått en lång promenad med båda hundarna. Ska jag orka ta stallet med? Aah när man väl är igång så why not? :D
Är på jätte bra humör idag och vill bara fixa och dona massa.. Just det, jag har även tvättat en tvätt HELT själv! Haha, stolt faktiskt för nu kanske jag börjar lära mig det!
Ska nog fixa någon typ av lunch snart med , wockade grönsaker idag med kanske med nudlar? mumms..

Fredagen i allmänhet ser väl rätt lungn ut nu ikväll har inget planerat så blir bara att sitta och mysa hemm. Spela kort med systern med, vi har börjat göra det varje dag nu.. Kul kul!..

Men nu ska ja baka ut mina semlor..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0