Lunch

Nu har man precis ätit lunch ? Blev iallafall nudlar , wokade grönsaker , sötsur sås och soja :) Hur gott som helst, men de är ju iofs klart att de är det är ju jag som har gjort det ;) Även om det inte är så himla svårt! Haha...
Hoppas att mina pengar kommer in snart , borde ha fått dom igår men inte kommit några! Suck.. Om dom inte kommit in imorgon så får jag ringa försäkringskassan.. Blää.
Kikade iallafall lite på gina tricots hemsidaförut och såhär blev resultatet av vad jag ska köpa när jag väl får pengarna!

SNYGGT VA? ;)




Kommentarer
Postat av: The blog of Rebecca Svensson Svensson

Gott med nudlar! :)



Mvh

Rebecca

2010-03-03 @ 15:39:09
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0