Onsdag



Har verkligen varit sådär tråkigt väder idag , mulet och lite dugg i luften hela dagen i stort sätt..:(
Även varit på kursen idag med, vi har varit på IKEA bland annat och shoppat saker vi behöver in till lokalen så vi stortrivs :) Kul att vi får inreda själva och så tycler jag..
Alltså känns som dagarna går jätte fort nu när man gör saker hela dagarna liksom. Ja går och lägger mig i sängen redan halv nio och däckar vid tio. Hur skönt som helst iofs när man går upp kl 06:00 på morgonen.. Har ju som sagt en bit att gå till bussen ifrån mig och den är rena isgatan nu kan jag tala om så jag vägrar att gå den.. Så jag åker med pappa varje morgon, så lämnar han av mig vid min mormor som bor centralt i Kungälv.. Visst man får gå upp tidigt men man kan vila / sova en timme när man kommer till henne innan man måste börja göra iordning sig och äta frukost.. Sedan kan man ju inte motså hennes frukost heller oboy, goa mackor och ett glas med nypressat apelsin!:)

Älskar min mormor <3 hon har alltid funnits där för mig och ställer upp på precis allt.. Hon är verkligen en helt underbar preson. Dock saknar jag min morfar som jag nu inte har träffat på 12 år :( han bodde i tyskland innan. Men nu har han och min morbor ( Tobias som är 15 tror jag ) flyttat upp till Norrland nånstans.. Har ingen kontakt med dom tyvärr.. Önska ja hade och jag är för feg att skicka brev till honom.. Man vet liksom inte vad man ska skriva , även om man har massa med saker inom sig som man hade velat fråga och få svar på.. Men han vet ju att jag och min syster finns med så tycker han kan höra av sig med.. Men som mormor säger har han väl så mycket annat runt om och ta hand om..:(

Men till nått helt annat nu.. Jag undar verkligen om ja orkar kolla på efterlyst idag?? Menar brukar alltid kolla på det.. Men vill se den nya beck med " i stormes öga " tror den heter så? Men vi får väl se!:) Slänger in en ny bild på mig här med.. Tycker inläggen blir så tråkiga utan bild!:)


Kommentarer
Postat av: becca

Vill du få flera tusen besökare till din blogg?

Klicka på länken och registrera dig helt gratis!

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=beccanorman

2010-03-12 @ 12:52:02
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0