Sviken, besviken..

Sa upp vänskapen med en så kallad " vän " som ni kanske har läst i några äldre inlägg..
Menar vi va väldigt nära varandra om ja får säga det själv, visst vi hade våra upp och ner gångar.Men det tror jag alla har..
Men anledningen till att jag sa upp vänskapen med henne var att hon brydde sig för mycket om sig själv..
Hur shjyst är det att bara vara med nån när ingen annan kan va med henne? Jag tycker inte att det är en shjyst stil iallafall. Hon snackar även så mycket skit, så förvånar mig nästan om hon ens kommer ha några vänner kvar om ett tag. För jag skulle skämmas ihjäl om jag gick bakom ryggen och snacka massa skit om andra personer. Hon har byggt upp en värld utav lögner. Det kommer man inte direkt långt med...
Men trodde att jag betydde något för henne , för hon är en bra tjej när hon väl är sig SJÄLV !
Men tydligen inte.. Men som sagt jag är trött på falska vänner. Hon har fått sin chans flera gånger , hon får skylla sig själv att hon sabbat alla.. För kommer inte finnas där för hene längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0