Solen skiner! :)

Ja, solen skiner idag med.. Men imorgon skulle det komma regn tydligen? Ja men det brukar väl sägas att efter sol kommer regn eller är det tvärt om? =o jaja, skit samma det är inte relevant i detta fallet!

Som ni kanske vet vid detta tillfället så prakitserar jag på ett glasscafé i Kungälv.. Har varit där nu i snart 2 veckor och jag verkligen STORM trivs!.. Har lärt mig så mycket, och saker om mig själv med eller ja svårt att förklara!
Idag fick ja nog det största beömm man kan få.. En kund kom in och köpte kyckligsallad som ja gjorde idag.. Han sa till Bengt att vi hade jätte fina sallader och att dom va goda :D så sa Bengt " säg de till den tjejen, det är hon som gjort dom " åhh vad glad man blev av att höra sånt ändå!

Ska nog ut med pappa och övningsköra nu med! :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0