Valborg och dagens låt..



Ännu en helg som gått, visst går det fort?

På valborg va jag med några vänner och paarta först i kärra sedan skulle v till trädgårn stod i kö en timme och kom ingenstans så vi sket i det och drog till kungälv istället.. Åkte hem rätt tidigt ändå..
Igår på 1:a maj gjorde jag inte särskilt mycket, hyrde film och åt godis <3 vi grillade även med jätte gott! :D

Som jag kanske nämnt innan så har killen och jag haft en jobbig vecka...:/ Men han kom till mig igår kväll , hur GULLIGT är inte det? Menar vi bor ändå en bt ifrån varandra och han skulle upp tidigt idag.. Men jag uppskattade det riktigt mycket.. Vi pratade även om hur vi ska lösa små bråken m.m  så kändes skönt att få pratat lite iallafall. Längtar tills jag får hålla om honom igen.
Andreas om du ser detta så.. Du är verkligen mitt allt! <3 Älskar allt som har med dig att göra när du håller om mig när jag sover, när du kittlar mig även om ja hatar det igentligen men du får mig att skratta!

Nu över till vad som kommer hända resten utav kvällen, ska upp till min " andra " familj i Uddevalla och fira Anna lite sent för hon har fyllt 18! :) ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0