Ja, alltså det här med listor är ett mycket bra tidsfördriv! ;)



BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Ja, fångar du??

Titta på dig själv i spegeln: Ja varje spegel ja ser, även fönster
.
Gnälla:
Ja
Skrika: Bara på mamma (A)

Sova: JA,älskar att sova
!
Ha ångest: Ja för ofta

Skada dig själv med flit: Nej nej!

Ta mediciner du inte borde ta: Ehm, neee

Vilja dö: Nej för faaeen

Drömma mardrömmar: JA :/

Drömma sexdrömmar: HAHA, ja men det är högst ofrivilligt!

Ta droger:NEJ

Försöka vara annorlunda: jag behöver inte föröska, jag ÄR annorlunda!;)

Klä dig i svart: jag ha några svarta plagg, men brukar aldrig klä mig helsvart!

Gå till kyrkan: Nej

Gå i skolan: Nej

Röka: FESTRÖKA

Ha sex: Bara när jag umgås med pojkvännen :p

Ljuga: ja fast är väldigt dålig på det

Hata folk: Beror ju helt på

Lita på folk: Det är en sak som tar tid


VEM:
Saknar du: A.S
& morfar
Vill du döda: Hmm ingen ?
Rörde dig sist: A.S

Vill du slå: Ingen

Kysste dig sist: A.S

Vill du kittla:
A.S men tror inte han är kittlig :(
Kramade du sist: A.S

Vill du prata med: Morfar

Skrek du på sist: Mamma

Vill du vara som: Hmm..

Sårade dig sist: ...

Vill du bli galet full med: LINDA , JOHAN OCH COMPANI

Gjorde dig riktigt glad senast: A.S som alltid

Fick du sms från senast: A.S vad hade ni förväntat er? :P

Ringde dig senast: Mamma

Är vackrast på jorden: Hmmmmmm


HAR DU:
För många vänner: Nej
.
Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: Ibland

Någon annan psykisk sjukdom: Nej

Någon fysisk sjukdom: Inte vad jag
vet om iallfall

Någon skada: Nej
Färgat håret: X antal gånger

Brutit några ben: Aa i foten
Några piercings: Hade innan i läppen och tungan

Egen dator: Nej men vill ha

Bra självförtroende: Vissa dagar

Kysst någon: Ja

Haft sex: Jaa

Köpt kondomer: Nej

Tagit nakenbilder: Pass

Sagt jag älskar dig till någon idag:
Ja
Bjudit ut någon:
Ja
Varit kär: JAG ÄR DET NUU! :D

Dumpat någon: Ja

Stulit någonting: Pass

Lämnat landet: fatta inte ?

Tuttat eld på nått: Aa, papper när man va liten och hår ucsh!

Gjort något olagligt: Har jag säkert gjort!

HUR:
Går du: Som alla andra

Svarar du i telefonen: TECKLA!

Fördriver du tiden: Beror på

Mycket pengar har du: Pass

Tjänar du pengar: Aktivitetsstöd

Ofta diskar du: Bär jag måste

Ofta städar du:FÖR sällan

Många stör du dig på: Måånga

Ofta träffar du din familj: i stort sätt varje dag om ja inte är borta


TROR DU:TROR DU:

Att du kommer bli något: Ja

På gud: Nej

På rymdvarelser: Aaa grööna

Att folk tycker om dig: Ja det tror jag! Hoppas på de!:)

På ett liv efter detta: Jag vet inte riktigt

Att fiskar kan tänka:
jHmm njae
Att du kommer leva länge: Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0