kvälls inlägg

Godkväll allihoppa


Min katt sitter och tvättar sig nu, och han har nog den vidrigaste andedräkt jag känt! Bläää...
Kollar på en riktigt bra film som går på kanal 5 just nu "The wedding date "  typiskt tjej film ;)

När jag kom hem idag så kände ja mig inte alls bra, frös och hade jätte hemsk huvudverk. Så la mig och sov runt 5 tiden och vakna kl 8 oppss. Hur ska ja kunna somna sedan? Skönt att man inte börjar förrens 13.30 imorgon då..
Mår lite bättre nu iallafall huvdverken är borta men har börjat frysa igen! Vill inte bli sjuk!!!




Kommentarer
Postat av: Jocke

Hejsan snygging!

Såg att du varit inne och skrivit inlägg i min blogg och blev lite nyfiken på va du är för en skön tjej!



Kan inte du maila mig och berätta lite om dig själv? Hade varit nice!

Maila mig på: [email protected]



Puss och slick//Jocke

2010-09-29 @ 10:55:54
URL: http://www.jockiboi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0