Man trycker bara ner sig själv...




Jag har hoppats , jag har blivit besviken , sårad , fått falska förhoppningar. Det är över nu.
Om man inte får någon respons utav den andra personen går det inte, man kan inte bara ge och ge!
För då orkar man själv inte.
Då trycker man bara ner sig själv!


Nej utan nu ska ja ha ögonen frammåt fokusera på det JAG har framför mig..

Börjar på medborgarskolan på tisdag kommer antagligen träffa massa nya människor där vilket som kommer bli väldigt roligt.  Måste ringa komvux , ska ta och fixa mitt körkort och alla saker där omkring.


och om DU med ett stort A.....  läser detta. Så tänk efter!!!


Det va de ja ville få sagt idag iallafall.


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0