Mitt 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Bra! :)

Bättre än förra året? – Ja ABSOLUT!

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010?

Har du flyttat under år 2010? – Nej, får bli detta år ;)

Har du hittat en ny låt som du älskar? – Självklart!

I så fall vilken?

Har du kysst en främling? – Haha, aa man är ju bara  människa?

 

Hur har din kärlek varit 2010? – Den började tidigt av året , då ja träffade en kille som blev min första stora kärlek! :) Vilket som sedan tog slut, i september men är glad för den tiden vi hade ihop!

Har du varit kär? – Ja! :)

Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja

Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja….. ♥

Har du haft ett hemligt förhållande? -  Noppe! :)

Har du gjort någonting du ångrar? – Ja det har jag! :(

I så fall vad? – Som sagt tänker jag inte avslöja det här!

Har du skämt ut dig? – Ja på fyllan, flera gånger!

Har du ljugit för en vän? – Ja det har jag.

Har du varit ute en hel natt? – Aa ;) .

Har du blivit tagen av polisen? – Noppe :D ( duktig flicka vet ni )

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Japp

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jao :P

 

Har du träffat nya vänner? – Ja! :D

Har du förlorat en vän? – Ja med min finaste killkompis.:(

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – nej

Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej

Har du ljugit för en bästavän? – Behöver inte ljuga, men dragit någon vit lögn eller 2 kanske..

Har du haft en relation med en vän? – nej :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0