Duktig?

Yes, yes yeees!!

Har spenderat nästan hela dagen på att plugga måste verkligen ta tag i skolan nu. Känns som jag har varit lite lat det sista och de kommer ju ikapp en..
Tog mig en promenad imorse också, vilket som va rent sakt UNDERBART! Solen har lyst hela dagen idag och fick faktiskt lite vårkänslor.
Har stått mellan valet och kvalet och gå ut idag på krogen eller inte, vore roligt att komma ut och festa också.Men vet ni hur MYCKET kalorier man får i sig på en utekväll egentligen + den där onödiga kebaben man alltid brukar köpa innan man ska hem. UUEEW! Så jag skippa de faktiskt!

Myser ner mig i soffan med en god räkmacka och lite chocklad! Lär få sällskap av två små keliga katter också! Lite sällskap iaf! Andra chansen är ju idag också , så får väl kolla på de!;)

Hoppas ni får en bra kväll vad ni än gör iaf!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0